[Gelistirici] 2009/stable/network/library/neon - Merge: Add missing pkgconfig runtime dep

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
1 Ara 2009 Sal 00:03:14 EET

On Mon, 30 Nov 2009 20:36:38 +0200 (EET)
İnanç Yıldırgan <paketler-commits at pardus.org.tr> wrote:

> Author: inanc
> Date: Mon Nov 30 20:36:38 2009
> New Revision: 81113
>
> Modified:
>    2009/stable/network/library/neon/pspec.xml
> Log:
> Merge: Add missing pkgconfig runtime dep

 pkgconfig neon için runtime bir bağımlılık değil, neon ile bir program
derlenmeye çalışıldığında kullanılacak betik için gerekli, o zaman da
program derleyeceğimiz zamzan system.devel kurulu olduğu için pkgconfig
gerekmeyecek.

 Aslında bu işin doğru yolu paketleri "-devel" şeklinde ayırmak ve
"-devel" olan paketlerle bir şey derleneceği zaman gerekli bir
bağımlılık varsa ve system.devel de değilse o zaman runtime bağımlılık
olarak yazmak. Bunu yapmaya 2009 için geç kaldığımızı düşünüyorum,
ancak bir sonraki sürümde bu tarz bir ayrılığa gidip paketleri bölmek
bana mantıklı geliyor.

 İnanç bu değişikliği revert eder misin ? Kullanıcıların bilgisayarına
boşuna pkgconfig kurmayalım bence.