[Gelistirici] gnutls güncellemesi

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
30 Ağu 2009 Paz 14:38:20 EEST

30 Ağustos 2009 Pazar günü (saat 14:07:37) Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Config macrosu falan değişmiş, iksemel derlenmedi o yüzden, olaya
> bakıyorum, o arada diğer ters dependency'lere de bakılsa iyi olur,
> derlenemeyen bişi daha çıkabilir.

libgnutls-config komutunu yerinde bırakmışlar ama onu check eden
AM_PATH_LIBGNUTLS macrosunu kaldırmışlar. iksemel actions.py de autoreconf -fi
yapıldığı için sorun oluyor. Bunu düzelteceğim.

Bu arada o autoreconf satırı 2008 de yoktu, neden 2009 da eklendiği hakkında
fikri olan var mı?