[Gelistirici] bugzilla

Taner Taş taner at pardus.org.tr
29 Ağu 2009 Cmt 13:33:02 EEST

On Sat, 29 Aug 2009 11:42:32 +0300
Gökmen Görgen wrote:

> Her seferinde olmasa bile genelde karşılaşıyorum ben de. Ayrıca her
> seferinde parola sorması bayıyor.

Gürer'in bahsettiği sorundan haberimiz var. 3.2 geçişinden sonra ortaya çıktı ve yanılmıyorsam Türkçe kullanımda ortaya çıkıyor. Türkçe template dosyalarını gözden geçiririyorum ve doğal olarak bu iş de biraz zaman alıyor.

Gökmen, her seferinde parola sorması ile ilgili bir sorunla karşılaşmadık. Bugzilla çerezlerini silip deneme yapabilir misin?

--
Taner Taş <taner><pardus.org.tr>