[Gelistirici] [komit listeleri] ön ekleri

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Ağu 2009 Pzt 20:43:40 EEST

On Monday 24 August 2009 07:31:56 pm İşbaran Akçayır wrote:
> Niye kaldırdınız anlamadım filtreleri bozdunuz durduk yere

Filtreleri "List-Id"ye göre yapman gerekiyor normalde. Bende veya diğer
insanlarda herhangi bir şey bozulmuş değil. :)

> faydası nedir onu da söyleseniz ?

[Paketler-commits] r234567 gibi bir öneki atıp, bunun yerine commitin kısa
özetini tek satırda görmemizi sağlıyor. Daha insancıl ve yararlı bir çözüm.

[Paketler-commits] 'in kalmasının yararını anlayamadım ben şahsen. Sadece
filtreleri bozduğu için (ki bozulan bir şey yok) kalsın diyorsan, 3-5 tık ile
tekrar filtreleri düzgün bir biçimde ayarlayabilirsin.