[Gelistirici] otomatik bağlanma

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Ağu 2009 Cum 10:45:33 EEST

2009/8/20 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 20 Ağustos 2009 Perşembe günü (saat 17:29:16) İşbaran Akçayır şunları
> yazmıştı:

> Bugzilla yerine burayı kullanmak problem değil de, bir zamanlar NM maintain
> etmiş bir adamdan bu çıktıları istemek garip geldi :)

E ne yapalım devir değişti ifplugd filan gençler bilir artık böyle şeyleri
:) comar'da alakalı bir log yoktu ne
yalan söyleyeyim syslog'dan dhcp filan bakmak da aklıma gelmedi

ifplugd'yi kaldırınca dün bahsettiğim makina açılışta aldı ip'yi, başka bir
makinada ifplugd var, açılışta müdürden
ağ arayüzü açılıyor mesajı almıyorum ve otomatik bağlanmıyor, ama diğer
makinada ifplugd varken de açılışta ağ arayüzü
etkinleştiriliyor gibi bir mesaj geliyordu, ve bağlanmıyordu .. ifplugd
kaldırınca sorunlarım çözülüyor herhalde

Yanlış bir mail attım ama bir yönden bazı şeyleri hatırlamamız için faydalı
oldu bence.
İşin içindeyken, şu logları yollayayım, niye olmadı açıp bakayım, düşüneyim
vs. diye düşünüyor insan ama normal
kullanıcı modunda sistemi kullanırken istemeden her sabah n tane makina niye
up olmuyor, niye makinaları up etmek için
şuraya buraya gidiyorum ben eeeh moduna geçiliyor .. kararlı sürümde böyle
temel şeylerin çalışmasını bekliyoruz sayın yetkili,
kablo çıkarınca algılamış algılamamış çok da dert değil aslında, production
environment dediğimiz şeyde düzgün çalışması önemli

kolay gelsin selam herkese

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org