[Gelistirici] fglrx sürücüsü

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
20 Ağu 2009 Per 11:54:48 EEST

20 Ağustos 2009 09:02 tarihinde Deniz Ege Tunçay <
denizutkan at lanetlidiyarlar.com> yazdı:

> Paketleri bugün deneyebilme fırsatı bulabildim ve sürücülerin aslında hâlâ
> sorunlu olduğunu söyleyebilirim.

Sabah acelesiyle pek detaylı bir bilgi veremediğimin farkındayım, önceki
gönderide yazmayı unuttuğum için ekleyeyim;
Ati Radeon 9600 (AGP) ekran kartıyla fglrx sürücüleri seçildiğinde XDM'ye
düşemiyor, xorg.conf dosyasında ise bir anormallik göremiyorum. Detaylı
çıktılarla beraber bu akşam geç saatlerde bir hata raporu yazmış olurum.

Böyle pek detaysız ve özensiz olan bir önceki gönderim için özürler...
--
Deniz Ege TUNÇAY
http://www.egetun.com/