[Gelistirici] fglrx sürücüsü

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Ağu 2009 Çar 15:58:26 EEST

On Tue, 18 Aug 2009 11:56:23 +0300
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar,
>
> ATI ekran kartı kullananlar, zorg ve module-fglrx sürücüsünü test
> edebilirlerse çok iyi olur. Bir sistemde denedim; ama arada kendi
> installer'ı ile denemeler yaptığım için güvenemiyorum.

 Şu ana kadar bu sürücü ile ilgili bir sıkıntı gelmedi, paketlemesinde
de bir sorun görünmüyor. Kodu ile ilgili bir sorun varsa da bizim
yapabileceğimiz bir şey yok çünkü sürücü kapalı kodlu.

 Ati ile ilgili çok fazla sorun yaşayan kullanıcı olduğu ve bu konuda
yapabileceğimiz daha fazla bir şey olmadığı için bu paketleri bu gece
kararlı depoya alıyorum.

ati-control-center-9.8-50-1.pisi
module-fglrx-9.8-50-1.pisi
module-fglrx-userspace-9.8-50-1.pisi
module-pae-fglrx-9.8-50-1.pisi (pae kernel kullanıcıları için)
xorg-video-fglrx-9.8-50-1.pisi
zorg-2.0.1-73-13.pisi  (fglrx ID'leri eklenmiş zorg sürümü)