[Gelistirici] [2008][ACK/NACK] 20090807

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
19 Ağu 2009 Çar 00:51:40 EEST

Merhaba;

Tuesday 18 August 2009 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Anlattiginda bir sacmalik var gozukuyor gercekten. Avidemux plugin
> sistemine 2.5.x serisi ile beraber gecti. Kendim kullandigim
> kisimlarinda bir problem yasamadim ama kullanmadigim bircok yeri de var
> programin. Derinlemesine bir kurcalayayim soylediklerini.

Ben de baktım bugün pakete, avidemux-common paketinden çıkan pluginlerin bir
serisi (qt ve qt4 ile bitiyor isimleri yanlış hatırlamıyorsam) qt4'e
linkleniyor. Qt4 sistemde kurulu olsa bile gtk2 arayüzünü açarken bu
pluginler kullanılamıyor zaten, açılmaya çalışılıp "wrong UI" gibi bir hata
veriyor.

Sanki o pluginleri de avidemux-qt paketine alsak yeterli olacak.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]