[Gelistirici] [Pardus-devel] [2008][ACK/NACK] 20090807

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Ağu 2009 Sal 18:19:04 EEST

Tue, 18 Aug 2009 10:49:07 +0300, Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> :

> avidemux pakacges dependency and man pages bugs  will be fixed with
> next updates/ Avidemux paketlerinde bulunan man sayfası ve bağımlılık
> eksiklikleri bir sonraki güncellemede düzelecek.
Eger cok gec degilse, Avidemux guncellemelerini kararli depoya
almayalim.

Iki gun once 2.5.1 bugfix surumu cikti, 2.5.0'in Pardus 2009 surumu icin
gelen ancak 2008 surumunde de olabilecegini dusundugum bir de hata
raporu var (kendim test etme sansim olmadi).

2.5.1 surumune guncelleyeyim, bagimlilik/man sayfasi islerine de
bakayim, ondan sonra 2008 kararli deposuna aktaralim.

* * *

If it's not too late, let's not merge the Avidemux update to 2008
stable.

Two days ago, 2.51 bugfix version was released, there is a bug report
for the Pardus 2009 version which I think could be applicable to the
2008 version (hadn't had the time to test meself).

I suggest we merge to 2008 stable after I update the package to 2.5.1
and meanwhile also fix the man page/dep problem.

                   Doruk

--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr