[Gelistirici] opencv libv4l

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Ağu 2009 Paz 19:21:56 EEST

On Sunday 16 August 2009 19:12:03 Onur Küçük wrote:

>  bu da read() le ilgili olmalı, yeni libv4l ile düzeliyor mu ?

Yeni libv4l ile denedim. Sadece bu sorun (test-webcam sonrası ilk denemede
pardus.py'nin açılmaması) var.

Bu arada skype ile de denedim. Skype'da videoyu bir defa açıp kapatıyorum ve
ardından pardus.py açınca yine aynı sorun oluyor. test-webcam sonrası skype
açınca da herhangi bir sorun yok. Kamerayı kullanan herhangi bir uygulamadan
sonra opencv patlıyor sanki.