[Gelistirici] opencv libv4l

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Ağu 2009 Paz 19:06:32 EEST

On Sunday 16 August 2009 18:37:04 Onur Küçük wrote:

>  yeni uvc ile dener misin durum nasıl ? İşe yaramazsa ekteki yama ile
> module-uvcvideo yu derlemek de sorunu çözebilir

Yamayı da denedim. Artık dmesg'deki şu uyarıyı vermiyor:

[   10.711778] uvcvideo: UVC non compliance - GET_DEF(PROBE) not supported.
Enabling workaround.

Yalnız şunu farkettim. Ard arda pardus.py çalıştırdığımda yukarıdaki hatayı
(Not a JPEG file hatası) tekrarlayamıyorum. Yeni uvc ile düzelmiş görünüyor.
Ancak bir defa test-webcam çalıştırdıktan sonra pardus.py'yi ilk çalıştırmamda
yine aynı hatayı alıyorum. Tekrar pardus.py'yi çalıştırdığımda sorun yok.