[Gelistirici] opencv libv4l

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Ağu 2009 Paz 17:17:39 EEST

Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  OpenCV ye libv4l desteği ekledim. Artık V4L1 ve V4L2 fark etmeden
> sürücüsü düzgün olan bütün kameralar düzgün çalışmalı, ayrıca
> çalışmayan bazı V4L2 kameralar da artık çalışacak.
>
>  Elimdeki sistemde bir sorun çıkmadı, ama başka kameralarla da
> denerseniz çok iyi olur. Denemek için [1] dizinini çekip pardus.py yi
> çalıştırmanız yeterli.

Çalışıyor
ozan at mecbuk facelock $ dmesg | grep uvc
[   10.786804] uvcvideo: Found UVC 1.00 device Built-in iSight (05ac:8507)
[   10.791762] usbcore: registered new interface driver uvcvideo

Ancak dmesg'e şöyle şeyler düştü cok fazla sayıda:

[ 1230.130431] uvcvideo: unknown event type
0.

[ 1230.178433] uvcvideo: unknown event type
196.

[ 1230.298435] uvcvideo: unknown event type 196.

180, 149, 253 vs.vs. diye gidiyor.