[Gelistirici] [RFT] dejavu-fonts

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
16 Ağu 2009 Paz 00:22:12 EEST

16 Ağustos 2009 Pazar günü (saat 00:12:27) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Ben bunu test ettim cuma günü. İ harfindeki sorun düzelmemiş. A-y
> yakınlaşması dediğin gibi zayıf gölgelemede yok ama öyle kullanılması
> pek mantıklı değil zira benim monitörümde çok kötü hale geldi fontlar.

Yeni snapshot a yükselttim. Onda da test edebilir misin? Bende şu an 4 ve 5
puntolarda sorun var sadece. Ayrıca ben dizüstünde zayıf gölgeleme
kullanıyorum ve gayet hoş görünüyor. Bizde zaten ön tanımlı olarak kapalı
geliyor bildiğim kadarıyla o şekilde denemek de fayda var.