[Gelistirici] [2008][ACK/NACK] 20090807

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
14 Ağu 2009 Cum 20:03:23 EEST

Doruk Fisek wrote:
> Fri, 14 Aug 2009 16:51:38 +0300, Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> :

> qt4 bagimliligi eksikligi yok, cunku qt4'e sadece qt4 arayuzu
> kullanildigi zaman gereksinim duyuluyor.
>
> qt4 kurulu olmasa da common'daki kitapliklari kullanan gtk2 arayuzu ve
> cli arayuzu calisiyor.
>
> man sayfasinin eklenmesi istemini zaten not aldim ama sirf onun icin
> butun paketi tekrar guncellemek cok anlamsiz olur, bir sonraki surum
> guncellemesinde ekleyecegim. Paketin kararli depoya aktarilmasina engel
> olmasa gerek bu?

pakete beraber baktık Semen'le. xvid pluginleri falan var ancak bunlar
plugin olduğu için runtime'de yükleniyorlardı, kırık olmaları bir şey
ifade etmiyordu. Ancak avidemux_gtk2'yi çalıştırdığında açtığı bazı
pluginlerle ilgili konsole Qt4 kitaplıklarını açamadığından yakınıyordu.
Anlamadığım qt4 arayüzü de bu pakette değil mi? Eğer öyleyse o arayüzü
kullanan birinin qt4'e ihtiyacı olmuş olacak yanlış mıyım?