[Gelistirici] Pisi üzerine son kullanıcıdan bir istek

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
9 Ağu 2009 Paz 18:55:53 EEST

Bugün sevimli bir arkadaşımla konsoldan pisi komutlarını konuşurken şöyle
bir istek geldi:

[...]
(18:44:43) gökmen: sudo pisi it skype yaz
(18:45:30) xxx: ben sudo yazmamışmıyım
(18:45:33) xxx: yazdım sanıyom
(18:45:43) xxx: peki normal yazsam
(18:45:47) xxx: pisi it skype diye
(18:45:51) xxx: sonra su desem
(18:45:54) xxx: olmazmı
(18:45:59) gökmen: :D
[...]

Baştan güldüm de, sonra düşündüm genelde paket yöneticisi arayüzünü
kullandığı için sanırım konsolda da böyle bir eğilimi oldu son kullanıcı
olarak. Mesela service komutunu konsolda normal kullanıcı olarak
kullandığımız zaman sonradan kullanıcı adı ve parola sorabiliyor.

Öyle bir paylaşayım dedim, service komutu için olduğu gibi, pisi için de
böyle bir şey yapılabilir gibi =)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net