[Gelistirici] 3G

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
7 Ağu 2009 Cum 14:45:16 EEST

Cuma 07 Ağustos 2009 günü (saat 14:30:43) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Öncelikle teşekkürler. Ancak bir sonraki sayının konusunun Pardus ve 3G
> olması için biraz erken gibi geldi bana. Şu anda grafik arayüzde böyle
> bir yapılandırma mevcut değil, eğer dergide konsoldan, wvdial ile veya
> başka çözümlerle nasıl bağlantı kurulacağı anlatılacaksa bence hiç
> anlatılmasın daha iyi.
>
> Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu ay araya başka konu sokup bir sonraki sayının konusu 3G olursa, aletler
üstünde 1 ay daha çalışma şansımız olur ki, 3G desteğini NM'de (ya da en
azından düzgün bir arabirim ile) sunma ihtimalimiz artar.

3Geç olsun, 3güç olmasın.