[Gelistirici] 3G

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Ağu 2009 Cum 14:30:43 EEST

Ali Işıngör wrote On 07-08-2009 14:20:

> Bu arada bir küçük bilgi notu ileteyim.
>
> Özgürlükİçin e-dergisinin önümüzdeki sayısının teması "Pardus ve 3G"
> olduğundan, topluluk yönetimi olarak GSM operatörleriyle iletişime geçtik.
> Kendilerinden "*konsinye olmak şartıyla*" USB modemlerini rica ettik.
> Turkcell ve Vodafone modemlerini bizlere gönderiyorlar. Avea'dan ise henüz
> cevap gelmedi.

Öncelikle teşekkürler. Ancak bir sonraki sayının konusunun Pardus ve 3G
olması için biraz erken gibi geldi bana. Şu anda grafik arayüzde böyle
bir yapılandırma mevcut değil, eğer dergide konsoldan, wvdial ile veya
başka çözümlerle nasıl bağlantı kurulacağı anlatılacaksa bence hiç
anlatılmasın daha iyi.

Siz ne düşünüyorsunuz?