[Gelistirici] Offline paket işlemleri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Ağu 2009 Per 18:36:02 EEST

Merhaba,

Thu, 6 Aug 2009 12:21:41 +0300, ertan <ert976 at gmail.com> :

> Online makinanın pardus olduğu düşünelerek yapılmış senaryoları
> okudum. Fakat online makinanın win olması durumunda yapılabilecek bir
> şey düşünülüyor mu?
Bence de bu gercekten dusunulmesi gereken bir senaryo.

Sadece Windows degil, "herhangi" bir makinadan yapiliyor olabilir bu.
Elbette ayri bir uygulama olsun ya da iki tikla yapilsin demiyorum, bir
belge yardimiyla da yapiliyor olabilir.

> Pm de offline bilgisayar, indirilecek paket listesini export edebilse
> win de (linux ta olabilir) download manager ile de bu paketler
> indirildikten sonra kolayca kurulabilse iyi olur.
En azindan farkli yontemlerle paketlere ulasmak icin esneklik isteyen
kullanicilara sunulabilecek bir secenek olabilmeli bu.

                   Doruk