[Gelistirici] [paketler-commits] r74845 - in 2009/devel/programming/language/python: pylons python-beaker python-tempita python-weberror python-webhelpers python-webob python-webtest

Fethican Coskuner fethicanc at gmail.com
6 Ağu 2009 Per 01:55:32 EEST

2009/8/6 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Wed,  5 Aug 2009 23:53:27 +0300 (EEST), paketler-commits at pardus.org.tr :
>
> > Author: fethican
> > Date: Wed Aug  5 23:53:26 2009
> > New Revision: 74845
>
> http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=bir+al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9F+bir+fi%C5%9F
>
> diyorduk hani...

Haklısın ama bunlar pylons ve bağımlılıkları olarak yeni reviewdan geçip
devel'e aktarıldı. Hiç bir bağımlılığın eksik kalmadığından emin olmak için
bir kerede yaptım. Herhangi bir problemde zaten tekrar devel'e dönüp
çalışmam lazım ki bu paketin farmda derlenmeyeceği anlamına gelir. Tek
seferde revert etmenin daha kolay olacağını düşündüm.

Depoya yeni girecek paketlerin stable'a aktarımı sırasında,
bağımlılıklarıyla beraber tek "svn cp" işleminden geçirilmesi kuralını
önersem bu işten paçayı sıyırabilir miyim acaba? :p