[Gelistirici] [RFT] dejavu-fonts

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
5 Ağu 2009 Çar 16:02:10 EEST

14 Temmuz 2009 17:41 tarihinde H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor at gmail.com
> yazdı:

> Çarşamba 08 Temmuz 2009 günü (saat 23:40:20) İnanç Yıldırgan şunları
> yazmıştı:
> yazmıştı:
> arada.

> diğer
>
> Güncel 2009 sistemimde yazıtipi açısından şu sıkıntılar hâlâ devam ediyor:
>
> - 8 puntoda -ki çok da küçük değil bence- İ nin noktası görünmüyor [ış.png]
>
> - A-y karakterlerinin birbirine yanaşması [ay.png]

İ harfinde nokta görünmemesi sorunu yeni fontforge ile derlenince düzeliyor.

DPI 96, alt-piksel gölgeleme biçimini tam yerine zayıf olarak değiştirince
A-y yakınlaşması da ortadan kaldıyor. Ki bence zayıf olarak kullanılmalı.
Yeni fontforge ile bir daha test edebilirseniz stable depoya aktarmayı
düşünüyorum font değişikliklerini.