[Gelistirici] [paketler-commits] r74809 - 2009/stable/desktop/font/fontforge

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Ağu 2009 Çar 15:15:09 EEST

On 05 Ağustos 2009 Çarşamba 15:08:19 İnanç Yıldırgan wrote:

> 1 aya yakın bir süre uzak kaldım. Devel de yaptığımız değişiklikleri stable
> depoya aktarmayacak mıyız artık? Normal sürece geri döndük mü?

 aktarıyoruz ama artık kararlı sürüm çıktığı için stable a biraz daha titiz
davranmamız gerekiyor. Sana özel değil genel olarak herkese hatırlatma;

 - komit loglarına sadece "merge" ya da "bump" yazmıyoruz, neden
güncellediğimizi yazıyoruz

 - değişiklikleri önce devel de yapıyoruz, sonra stable da yapıyoruz, bu
özellikle svn merge ün düzgün çalışabilmesi için gerekli

 - ABI / API çok çok gerekmedikçe ve ben gerekliğine ikna olmadıkça kırmıyoruz