[Gelistirici] GDM Öntanımlı Tema

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
4 Ağu 2009 Sal 23:46:51 EEST

Gökmen Görgen wrote On 04-08-2009 19:56:
> 2009/8/4 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com <mailto:gkmngrgn at gmail.com>>
>

>     Bu konuda bir itiraz yoksa, akşam commit edip tema paketini
>     güncelleyeceğim.
>     http://omploader.org/vMjNlOA/gdm_menu.png
>

> gdm-pardus-theme tamam, şimdi Burak'ın gdm'yi yamamasını bekliyorum.
> Yapması gereken, login-settings.patch yamasına ek olarak şu satırları
> düzeltmek:
>
> -#GtkTheme=Default
> +GtkTheme=Pardus Air

Şu anda depoda olan gdm'de öntanımlı hiçbir tema kullanılmıyor, tema
arayüzü için
/usr/libexec/gdmlogin yerine /usr/libexec/gdmgreeter kullanmak yeterli.
GtkTheme anahtarı öntanımlı gtk temasını değiştiriyor. Gerekli olan
"GraphicalTheme".
gdmgreeter temayı bulamadığı/okuyamadığı/açamadığı zaman uyarı verip
fallback
teması olan "circles" e geçiyor. Bunu __yanılmıyorsam__ gdm ayarlarından
kapatamıyoruz.
Kapatmak için uyarı veren kodu sildim. Bu sayede herhangi bir
pardus-default-settings*
paketine uyumlu olacak. İtirazı olan yok ise birkaç gün içinde
komitleyeceğim.