[Gelistirici] GDM Öntanımlı Tema

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
4 Ağu 2009 Sal 16:18:31 EEST

2009/8/2 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Bence uygun; ancak GDM'nin dil seçimi gibi bazı işlevselliklerini bu temada
> kullanamıyoruz. Onlar da olsa güzel olurdu.

Selam,

Bir iki gündür seçenekler menüsü için temaya yakışır bir düğme bulmaya
çalıştım ama bir türlü yakıştıramadım, başka tip simge teması kullansam
Pardus'un temasına benzeme oranı düşecek diye o da içime sinmedi.

Tek benimsediğim yöntem olarak oturum menüsü yerine seçenekler menüsünü
yerleştirdim, Bu menüde aynı zamanda oturum menüsü de (alt menü olarak) yer
aldığı için pek bir sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Dil menüsü falan hepsi
var.

Bu konuda bir itiraz yoksa, akşam commit edip tema paketini güncelleyeceğim.
http://omploader.org/vMjNlOA/gdm_menu.png

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net