[Gelistirici] GDM Öntanımlı Tema

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
2 Ağu 2009 Paz 21:28:46 EEST

2009/8/2 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Güncel hali en son KDM le aynı değil mi ? Paket review da şu [1] ekran
> görüntüsü vardı, o eskisine benziyordu

Ben bu temayı yapmaya başlarken öntanımlı KDM teması şimdiki gibi değildi,
KDM teması değiştikçe ben de GDM temasında ilgili değişiklikleri yaptım. KDM
temasından tek farklı olan şey, GDM'nin depomuzdaki sürümünde (2.20 sanırım)
user_entry ve pw_entry diye iki ayrı entry yerleştirme gibi bir yeteneğin
olmamasından dolayı, tek satır Entry olması ve sıra sıra önce kullanıcı adı,
sonra da parolanın girilmesi gerekiyor.

Son hali şurada => http://omploader.org/vMjMyMA/Resim.png <= Ekran küçük
olduğu için veya Xephyr resimleri metinlere oranla küçültme yapamadığı için
(belki) pardus logosu yukarı kaçmış biraz, yoksa 1024 x 600 çözünürlükte
bile düzgün görünüyor, merak etmeyin =)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net