[Gelistirici] [Buildfarm] [2009] info

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
2 Ağu 2009 Paz 21:02:13 EEST

Pazar 02 Ağustos 2009 günü (saat 17:46:26) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Bu ikisini kuyruğa tekrar alabilir miyiz? Son anda arşive istenmeyen bazı
> dosyaların girdiğini fark edip düzelttim.
Ekran kartım için  nvidia-current sürücüsü kullanıyorum.
An itibariyle test deposundan güncelleme yaptım. Güncelleme ile paketin 10.
inşası kuruldu. Yeni kernel ile boot ettiğimde nvidia logosunun görünmesi
gereken yerde siyah ekranda kalıyorum ve tty konsola da düşemiyorum. Ancak
xorg=safe ile sisteme giriş yapabildim.  Bu güncelleme ile ilgisi olabilir
diyerek bildirmek istedim.
İyi Çalışmalar...
--
Serdar Soytetir