[Gelistirici] Contrib deposundaki Kino paketi

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
2 Ağu 2009 Paz 14:55:56 EEST

Selam yeniden;

2009/6/28 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  oki doki, bütün bağımlılıkları gerekmiyor olabilir bu arada,
> misal brasero önemli bir şey getirmiyorsa pakete kullandırtmayız

Bağımlılıklarını lddtree.sh çıktısı ve gentoo e-build'ine bakarak ihtiyaçlar
dahilinde düzenledim. En son halinde videotrans ve rawrec paketlerine
ihtiyaç duymadığına karar verip Bağımlılık listesinden çıkardım. qdvdauthor
ve brasero paketleri için de aynı şey geçerli, herhangi bir kullanım
eksikliği olacağını zannetmiyorum, olursa da düzeltiriz.

Paketi Pardus deposuna alıyorum, 10727 no'lu hatayı kapatacak.

İlgi, bilgi.. İyi çalışmalar.

--
- Serdar Dalgic