[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
2 Ağu 2009 Paz 00:41:47 EEST

Onur Küçük wrote:

>  rev şart değil, konum  - bileşen - paket adı olduğunda yanına özet
> vs. koymak cazip gözüküyor. Her zaman özet sığmayacak herhalde ama hiç
> yoktan iyidir.

rev'i attım.

path'in başını [200x/devel] gibi ayırmaya çok sıcak bakmıyorum zira aynı
betik hem pardus, hem web hem uludag deposu için çalışıyor. Mantıksal
bir bölümleme yapmak imkansız, bir sürü durum var.

şu anda

2009/devel/multimedia/video/kdenlive - Fix segfault during video acquisition

ya da 50 karakterden uzunsa

2009/devel/multimedia/video/kdenlive - Fix segfault during video
acquisition on high-definition dev...

şeklinde bir subject üretebiliyorum.

From: 'da isim-soyad yazıyor.

Bir de,

aynı component altına yapılan atomik olmayan commitler eskiden şu
şekildeydi:

r65904 - in 2009/devel/kernel/default/drivers: alsa-driver gspca r5u870
ndiswrapper

şu anda sadece

2009/devel/kernel/default/drivers - Bump driver dependencies to 125

şekline getirdim.