[Gelistirici] pisi up -x ?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
30 Nis 2009 Per 09:38:00 EEST

Perşembe 30 Nisan 2009 günü (saat 02:03:07) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Merhaba,

> Bir süredir pisi up -x (--exclude) paket işe yaramıyor bende. Güncelleme
dediğim paketi, aldırmadan
> güncelliyor. 2008'de ve 2009'da denedim aynı. Bu konuda birşey mi değişti?

Bu konuda değişen bir şey yok. Exclude edilen paket güncelleme ile gelecek
başka bir paketin bağımlılığı ise zorunlu olarak geliyor. Şu an pisi bunu
exclude ettin, fakat bu paket de, exclude ettiğin pakete bağlı o zaman onu da
exclude ediyorum diyemiyor. Bu 2009 için yapılacaklar listesinde bir madde şu
anda.

- Faik