[Gelistirici] 2009 paketler son durum

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
29 Nis 2009 Çar 18:48:33 EEST

On Wednesday 29 April 2009 04:52:20 Onur Küçük wrote:
>  Bir de, bugün binutils, libtool ve glibc de bir seri düzeltme yaptık.
> Özellikle as-needed ve tanımsız sembollerle ilgili pek çok kritik
> düzeltme eklendi. Yeni düzeltmelerle tüm depoyu tekrar elden
> geçiriyorum.

Tanımsız sembol sorununu boost paketinde ilgili kitaplığı libpython2.6'ya
bağlayarak çözdüm (Bu çözümü de PLD'de gördüm). Muhtemelen diğer paketlerde de
benzer şekilde çözülebilir.

library'lerdeki sorun genelde kullanan uygulama gerekli kitaplığa bağlandığı
için sorun çıkmıyor; ancak executable'larda (ghostscript'ten çıkan gsc gibi)
ciddi bir sorun söz konusu:

fatih at pardus09 ~ $ gsc
Parçalama arızası