[Gelistirici] 2009 paketler son durum

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Nis 2009 Çar 04:52:20 EEST

 Merhaba,

 KDE paketlerinde base, base-workspace, graphics, bindings ve pim e
kadar geldik. Depoda 800+ paket derlendi ve hazır durumda, deponun
neredeyse 1/3 ü bitti.

 urgentpackages listesini desktop.kde ve bağımlılıklarını gösterecek
şekilde düzenledim. Listedeki paket sahiplerine ortalama 2-3 paket
düşüyor, bir oturuşta bitirilebilecek gibi. Bileşen KDE olduğu için
Gökçen'e biraz (?) fazla paket düştü.

 Bu paketleri perşembe sabahına hazır edebilirsek perşembe günü ext4
destekli YALI ile kurulan 2009 CD si hazırlamak istiyorum.

 Listede adınız ya da paketiniz yoksa da, kendisi ve bağımlılıkları
hazır paketlerinizi stable a aktarmaktan çekinmeyin, ne kadar hızlı
paketleri aktarırsak o kadar iyi.

 Bir de, bugün binutils, libtool ve glibc de bir seri düzeltme yaptık.
Özellikle as-needed ve tanımsız sembollerle ilgili pek çok kritik
düzeltme eklendi. Yeni düzeltmelerle tüm depoyu tekrar elden
geçiriyorum.

 Paketlerin hepsi tekrar derleniyor, bir seri "unused direct
dependency" sorununu da halletmiş olacağız. Yine de sorunu çözülmemiş
paketler kalabilir, "ldd -r -u" ile hala sorun var mı diye kontrol
edebilirsiniz.

 Durumumuz budur, herkese kolay gelsin.