[Gelistirici] Fwd: [2008] error: /root/2008-stable/desktop/gnome/gtkspell/pspec.xml

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
28 Nis 2009 Sal 16:00:47 EEST

Merhaba;

Tuesday 28 April 2009 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Şu gtkspell paketiyle ilgili aşağıdaki çıktının benimle bir ilgisi var mı?
> Herhangi bir hata çıktısı göremiyorum. =/

Elle derleyince de aynı sorun var, "ikili pakete hiç dosya girmiyor" o
hatanın türkçesi.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]