[Gelistirici] 2009 yeni paket serisi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Nis 2009 Pzt 00:59:11 EEST

 Merhaba,

 Kdepim de istediğimiz hedefi tutturamadık ama neredeyse bitirdik,
herkesin eline sağlık :)

  urgentpackages listesini güncelledim, kalan kdepim bağımlılıklarının
yanında kdebase ve kdegraphics bağımlılıklarını da ekledim. Yine paket
sahiplerine dağılmış olarak liste oluşturuldu.

 Son hedef salı sabahı. Toplam 40 tane paket var, bu sefer hedefe
yetişelim, hatta paketler az, biraz dişimizi sıkarsak yarın akşama
bile yetiştirebiliriz.

 Kendi paketlerim bittiğinde kdemultimedia bağımlılıklarına
girişmiştim. İlgili paketlerin sahipleri ile beraber bayağı bir yol
katettik. Kdemultimedia için sadece libofa ve tunepimp bağımlılığı
kaldı, onları da İnanç hallediyor, yarına kdemultimedia hazır olacak.

 Hadi gari,