[Gelistirici] COMAR içinde - işareti geçen grupları ekleyemiyor

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Nis 2009 Paz 19:03:01 EEST

Bahadır Kandemir wrote:
> 26 Nis 2009 Paz tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> COMAR'dan gelen hata mesajı yanlış, "invalid group name" diyor betik
> halbuki. SVN'de düzelttim, pakete ekliyorum hemen

Tamam bu düzeldi eline sağlık.

checkGroupName()'e - karakterini de ekleyince grup eklenmeye/silinmeye
başladı sorunsuzca.
Bir sakıncası yoksa ekleyelim bence, hatta 2008'e de almamız lazım..

Bu arada /var/db/comar'da değiştiriyormuşum ondan bir şey
farketmiyormuş, comar3 sanırım artık
ilgili dizin 2009 altında.

Eskisinin bir kullanımı yoksa comar'ın postInstall'unda silsek ya
/var/db/comar'ı?