[Gelistirici] Vbox'ta 2009-prealfa'da internete bağlanamama sorunsalı

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
25 Nis 2009 Cmt 02:19:33 EEST

Selamlar;

2009 prealfa'yı VBox'ta kurup da internet bağlantısını sağlayamamıştım.
Thanks to Gökmen (Görgen) şöyle bir çözüm söz konusuymuş:

konsol açılır.
root olunur.
`network create` komutu verilir.
|-----> burada bir kaç soru soruyor, profilinizin adı nedir, bağlantı tipi,
aygıtlar v.s., bunlara ilgili değerleri atarsınız zaten. Vbox'ta eth0 diyip
net_tools'u seçmek yeterli oluyor, aygıt olarak ilgili aygıtı direk
gösteriyor zaten. Ağ ayarları da otomatik a.k.a. dhcp

ardından `network eth0 (buraya profil adınızı yazınız) up` sizi internete
bağlayacaktır.

Döküman olarak kalsın, yeri geldi mi bakılsın dedim. Hala ihtiyacı olan
olursa diye.

İyi çalışmalar

-serdar