[Gelistirici] en bi son 2009 isosu?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
23 Nis 2009 Per 22:45:52 EEST

Doruk Fisek wrote:

> Disket surucunun kullanilmasini engellemez mi bu?

Hiçbir fikrim yok, sanırım böyle bir durumda /dev/fd*'nin grup hakları
root'a düşüyor.
Ofiste external bir floppy ile denediğimde sorun yoktu ancak o USB'den
bağlandığı için
/dev/fd* dışında bir isimle geliyor olabilir. Engelliyor olma ihtimali
yüksek,
düzeltiyorum 2008/2009'da paketi zaten.

P.S: Bende niye çıkmıyor bu uyarılar yalnız bilmiyorum. Şüphem tüm
makinelerde BIOS'tan
floppy'yi kapatıyor olmamda, şimdi bakacağım laptop'un biosuna, uyarıyı
alabilirsem
yamalı paketi deneyeceğim..

> Hic Google'a sordun mu? :)
>
> xerox-phaser3100mfp paketinde var gozukuyor senin paketledigin.

Yehuuu :) Google'a değil de playground'da greplicektim şüphelendim ben de :)