[Gelistirici] Spidermonkey component

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Nis 2009 Per 20:34:08 EEST

On Thu, 23 Apr 2009 20:25:26 +0300
İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> wrote:

> Bu paketi gentoo; dev-lang altına almış ki bu da biz de
> programing/language e takebül ediyor. Biraz araştırdığımda da network
> ile ilgili herhangi bir yönünü göremedim. Taşımam sorun olur mu?
> (Onur özellikle senin yorumunu bekliyorum.)

 Pek iyi tanıdığım bir paket değil (paketlerimin bağımlılığı olduğunu
bilmem dışında :) , açklamasından anladığım Javascript kitaplığı imiş.
Spidermonkey diye bir dil olmadığı için direkt programming/language
altına koyalım, başka javascript ile ilgili paket olursa javascript
bileşenini açıp hepsini altına koyalım derim