[Gelistirici] man indexleri

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Nis 2009 Per 13:40:14 EEST

Perşembe 23 Nisan 2009 günü (saat 13:28:10) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Bunu şimdilik ignore edin. Gerek yok aslında. Normalde indexler için
> /var/cache/man dizini kullanılıyor; fakat nedense sun* paketlerinin man
> sayfaları için kendi dizinlerini kullanıyor.

/etc/man.conf dosyasında her man dizini için bir cache dizini belirlenmiş.
Bunların arasında java dizinleri olmadığı için kendi dizinlerinde oluşturmaya
çalışıyor.

MANDB_MAP·  /usr/man·   ·   /var/cache/man/fsstnd
MANDB_MAP·  /usr/share/man· ·   /var/cache/man
MANDB_MAP·  /usr/local/man· ·   /var/cache/man/oldlocal
MANDB_MAP·  /usr/local/share/man·   /var/cache/man/local
MANDB_MAP·  /usr/X11R6/man· ·   /var/cache/man/X11R6
MANDB_MAP·  /opt/man·   ·   /var/cache/man/opt

Aklıma şu çözümler geliyor:
 - java dizinlerini man.conf dosyasına eklemek
 - java ile gelen man sayfalarını /opt/man altına taşımak
 - Yukarıdaki dizinlerin dışında bir man sayfası geliyorsa index oluşturacak
   bir package handler yazmak

Tüm indexleri güncelleyecek bir package handler'a sıcak bakmıyorum; çünkü
biraz uzun sürüyor.

Fikri olan?