[Gelistirici] [paketler-commits] r64460 - 2009/devel/programming/language/python/pygobject

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
23 Nis 2009 Per 12:24:35 EEST

Perşembe 23 Nisan 2009 günü (saat 12:21:07) Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Bence yazmaktan elimiz kirilmaz. 2008 sistemine 2009'dan paket
> derlemeye kalkan falan olursa surum yetmezliginden hata alir -- fazla
> debelenmemis olur.
>
> Ama yazalim diye ek efor sarfedelim demiyorum, sadece farkindaysak bu
> bagimliligi yazmaktan cekinmeyelim.

Yapacaksak tam yapalım yapmayacaksak hiç yapmayalım bence. 2008 sistemine 2009
dan paket derlemeye kalkanları düşünmemeliyiz. Bunu düşünerek hareket etmek
yapılmış bir hatanın üzerine yeni hatalar eklemek gibi bir şey. Ya tüm
paketlere bu şekilde yazacağız ya da hiç birine yazmayacağız ki en azından
kendi içerisinde tutarlı bir depomuz olsun.