[Gelistirici] Birkaç Paket Alıyorum ve Bununla İlgili Bir Fikir

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
22 Nis 2009 Çar 21:53:41 EEST

On Wednesday 22 April 2009 19:14:35 Gökmen Görgen wrote:
>  siz ne dersiniz?
>
> Aşağıdaki paketleri alıyorum:

> - icu4j

pardus/devel --> 2008/devel  ayrımından önce java componentindeki sahipsiz tüm
paketleri almıştım bu ya gözümden kaçtı yada senkron sırasında sorun olmuş ki
sahipsiz gözüküyor :-S

Bence alabilirsin :D

Bu arada bu paket ant ile derleniyor sanırım. Java Paketlerinin genel  durumu
hakkında sonra bilgilendirme yapacam ama yeri gelmişken belirteyim 2009 için
paketlerin ıncık cıncık şeklinde olmasını istemiyoruz bir de eğer içinde
sadece jar paketleri çıkıyorsa binary formatta paketleyebilirsin tekrar tekrar
derlenmesi gereksiz :)

Mete Alpaslan