[Gelistirici] boehm-gc hakkında

Güngör Erseymen gelurine at gmail.com
22 Nis 2009 Çar 18:43:59 EEST

2009/4/22 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:
> Wednesday 22 April 2009 Tarihinde 16:13:15 yazmıştı:
>
>  libtools.libtoolize("--force --install")
>
>  iş görüyor olmalı

autotools.autoreconf("-if") le aslında dolaylı yoldan bunuda denemiş
olduk ama işe yaramadı.  aclocal.m4 ve libtool.m4 dosyaları hataların
kaynağı olarak görünüyor.
Son çare olarak bu dosyaları silip sonrada autoreconf u çağırınca
aclocal.m4 güncel olarak tekrar oluşturuldu, libtool.m4 ise
oluşturulmadı herhalde /usr/share/aclocal/libtool.m4 u kullandı ve
yeni libtool ile en azından elle derleyebildim. Şu anda qemu da pisi
ile derleniyor ama biraz zaman alacak gibi (laptopun işlemcisi 800Mhz
üzerine çıkınca sıcaklık hızla artmaya başlıyor :( )

--
Güngör Erseymen