[Gelistirici] 2009 yolunda giderken

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Nis 2009 Çar 11:58:01 EEST

Merhaba;

Wednesday 22 April 2009 tarihinde, İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

Çok zorunlu kalınca deldik kuralımızı ama aynı kaynaktan çıkan birden fazla
kaynak paket her zaman dert...

> qt tam olarak ne için gerekir tahmin edemedim, qt dokümantasyonu
> çıkarabilmesi için gerekiyorsa (pek mantıklı değil ama) yine de bağımlı
> olması gerekecek .. muhtemelen arayüz için filandır o zaman qt4'e
> geçirince bir dürtersen sevinirim

Doxygen içinden /usr/bin/doxywizard çıkıyor, qt based doxygen GUI'si kendisi -
saç baş yolduran bir bağımlılık bu, benim 2 kuruşum kapatıp qt(4)
bağımlılığından kurtulmak bayağı mantıklı bir fikir olabilir yönünde...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]