[Gelistirici] en bi son 2009 isosu?

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 23:39:57 EEST

2009/4/21 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Sorun halen deveam ediyor mu yoksa o ilk pisi up dediğinde mi aldın
> hatayı sadece? Saat kaç civarlarında oldu bu?

ilk maili göndermeden az önce.. Ondan sonra hep tekrarlayabildim. Sanal
Makinenin internet bağlantısıyla ilgili bir sorunu var, o yüzden dosyayı
fetch edemiyor. Sistemle ilgili değil, benim Virtualbox'tan kaynaklanıyor.

> rm -rf /var/cache/pisi/*.cache
> pisi rdb

var.cache.pisi altında sadece installdb.cache vardı, onu silince pisi rdb
tamamlandı.
teşekkürler.

-serdar