[Gelistirici] en bi son 2009 isosu?

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 22:41:28 EEST

2009/4/21 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/ikibindokuz/iso/Pardus.2009.prealpha2.iso<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Eonur/ikibindokuz/iso/Pardus.2009.prealpha2.iso>
> <
> http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Eonur/ikibindokuz/iso/Pardus.2009.prealpha2.iso

>  prealpha1 üzerine güncelleme mi yaptın ? file ile ilgili bir sorun
> vardı bir ara, sorunlu pakete denk geldiğinde domino taşı gibi bir sürü
> paket pörtlüyordu sonuçta bu durum oluyordu.

nope, özellikle prealfa2'ye baktım, sha1sum'ı şu olan dosya:
941c01b589ff2d473f518e6b67bd2a963067d9b5

Yalı üzerinden kurulum yaptım, kurulum bittikten sonra root olarak giriş
yaptım. pisi up dediğimde bu hatayı aldım. onun üzerine pisi rdb çekince de
ikinci hatayı aldım.

Virtualbox yerine qtemu ile denediğimde qtemu'dan kaynaklandığını düşündüğüm
hatalarla karşılaştım (başka bir programla ilgilendiğimde qtemu penceresinin
siyah olması v.s.) bir ihtimal da host makinama sıfır bir 2008.2 kurulumu
yapıp ona depodaki virtualbox, qemu v.s. programlarını yükleyerek
2009_prealfa'yı yeniden deneyebilirim. Benim sistemimin pörtlemesinden
kaynaklanıyor da olabilir yani bu hatalar.

Benzer bir sorunla karşılaşan var mı benden başka?

-serdar