[Gelistirici] 2009 yolunda giderken

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 22:38:53 EEST

Pazartesi 20 Nisan 2009 günü (saat 18:39:27) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Merhaba,

Selam

>  Lütfen cumaya kadar herkes "Pardus 2009" kursun (illa ana sisteminizde
> kurulu olması gerekmiyor, qemu, virtualbox vs. olabilir, ben qemu ile
> çalışıyorum) üzerindeki paketlerden önce aşağıdaki listedekileri bir an
> önce hazır etsin ve 2009/stable altına paketleri yollasın.

> -> H. İbrahim Güngör
>         jack-audio-connection-kit

Yaklaşık 1 hafta buralarda olamacayacağım. İhtiyaç duyduğunuz anda paketlere
el atmaktan lütfen çekinmeyiniz. Yukarıdaki paket hazır, "doxygen" stable'a
alındığında merge edebilirsiniz.

Kolay gelsin.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>