[Gelistirici] sydbox, bir siyam kedisi

Ali Polatel polatel at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 18:17:43 EEST

Gürer Özen yazmış:

> Çok güzel :)

Okulla pek işi olmayan vasat bir fizikçi olduğumu düşünürsek bu
yenilikler az bile ;)

> pysydbox henüz ortada yok anladığım kadarıyla? Eğer sydbox projesi devam
> edecek ve aktif olarak maintain edilecekse, catbox'ı libsydbox kullanan bir
> binding haline getirip Pardus içinde maintain etmeye devam edebiliriz
> sanırım.

evet pysydbox daha yazılmadı, libsydbox ve pysydbox'ı yazmaya girişmeden
sizin de görüşlerinizi almak istedim açıkçası.

> /dev/sydbox yoluyla catbox içinde çalıştırdığımız derleme işleminde alınan
> python exception verisini üst süreçteki pisiye string olarak falan aktarmayı
> da yaparsak çok güzel olur.

> glib pardus'ta system.base paketi olduğu için hiç bir sorun oluşturmaz. Zaten
> catbox'ı paket inşa ederken kullandığımız için geliştirici araçları da kurulu
> oluyor, çok bir bağımlılık sorunumuz yok orada.

Bunu bilmek güzel :)
Cevaplamaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Şimdi gönül rahatlığıyla sydbox'ı kütüphaneleştirmeye girişebilirim.

--
Regards,
Ali Polatel