[Gelistirici] Contrib deposunun düzenlenmesi

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
21 Nis 2009 Sal 17:31:03 EEST

On Tuesday 21 April 2009 16:43:12 Türker SEZER wrote:
> Merhabalar,
>
> Az sonra contrib deposunu yeni yapıya göre düzenleyeceğimden ikinci bir
> maila kadar depoya commit yapmamanızı rica ediyorum.

2008 deposu ile ilgili taşıma işlerini hallettim. 2008 deposu ile ilgili
çalışmalarınızı 2008/devel dizininde yapabilir, güncellemenin ikili depoya
girmesini istediğinizde ilgili değişikliği 2008/stable dizinine
alabilirsiniz.

2009 ile ilgili işlemleri component/paket listesi henüz hazır olmadığından
yap(a)madım. Bu listeyi de bugün itibariyle uludag deposunda geliştirmeye
başlayacağım umarım.

İyi çalışmalar
Türker