[Gelistirici] [paketler-commits] r64102 - 2009/devel/multimedia/graphics/digikam

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 15:31:56 EEST

Gökçen Eraslan wrote On 21-04-2009 15:12:

> Yahu hem başka şeyler yapmış olmamdan şikayet ediyorsun, hem bilmiyorum ne
> yaptığını diyorsun :) Sıkıntın ne bu konuda tam olarak?

Madem hala anlamadın bir de şöyle yazayım

1) Log'a paketlere ne yaptığını yaz, senin önemli görüp görmemen önemli
değil, ne yaptığın önemli, özellikle başka birisinin paketine dokunuyorsan.

2) Başka birinin paketine dokunuyorsan önce sor, sonra elleş, veya bilgi
ver öyle elleş, veya bilgi ver sonra elleşeceğim de.

(Yukarıdaki cümlede kullandığım kelimelerden istediğin cümleyi türetip
kullanabilirsin)

Bunlar herkesin dikkat gösterdiği, uyguladığı şeyler. Birisinin durumdan
memnun olup olmaması ya da 'ah log'a yazmadım çok mu önemli' olayı değil
önemli olan, bir şeylerin doğru yoldan yapılması.

Başka zaman böyle şeylerin fanatik savunuculuğunu yapıp şimdi o kadar da
önemli değil havalarına girmeyelim, her zaman önemli.

Görüşürüz