[Gelistirici] paketler arayuzu / depo duzenlemesi / 2009

Taner Taş taner at pardus.org.tr
21 Nis 2009 Sal 15:19:31 EEST

Salı 21 Nisan 2009 günü (saat 15:03:28) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  paketler.pardus.org.tr sayfasini da depolarda yapilan degisikliklere
> gore duzenleyebilir miyiz?
>
>  Pardus Devel -> Pardus 2008 Devel (Geliştirme)
>  Pardus 2008 -> Pardus 2008 Stable (Kararlı)

Sayfalari düzenleyen betiği, depo yeni işleyişine kavuşuncaya kadar
duraklatmıştım. Şu an için 2008 deposunda bahsettiğin değişiklikleri yapmak
için bir engel kalmadı gözüküyor. Kısa bir süre içinde gerekli değişiklikler
yapılacaktır.

Teşekkürler.

Taner taş