[Gelistirici] [paketler-commits] r64102 - 2009/devel/multimedia/graphics/digikam

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 14:15:27 EEST

paketler-commits at pardus.org.tr wrote On 21-04-2009 13:58:
> Author: gokcen.eraslan
> Date: Tue Apr 21 13:58:48 2009
> New Revision: 64102
>
> Modified:
>    2009/devel/multimedia/graphics/digikam/actions.py
>    2009/devel/multimedia/graphics/digikam/pspec.xml
>    2009/devel/multimedia/graphics/digikam/translations.xml
> Log:
> Rename digikam

Selam,

log'da rename yazmışsın ama rename'den başka şeyler de yapmışsın paketlere

yani paketlerin yeniden isimlendirilmesindirilip devel'e
kopyalanmasından önce acil paketlenmesi gereken paketler, sahipsiz
paketler ve başka bir sürü iş var, yüzlerce mesaj içinde paketlerim
nereye gitti ne değişti diye aramam gerekecek bu şekilde, hem de sürece
uzak kalmış olacağım.

dün de ozan device-mapper acele lazım aldım dedi aldıktan sonra, önceden
haber verseydi lvm2 yi sokacaktık mesela ..

iyi çalışmalar.