[Gelistirici] en bi son 2009 isosu?

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
21 Nis 2009 Sal 01:23:47 EEST

Burak Çalışkan wrote On 20-04-2009 23:26:
> Burak Çalışkan wrote On 20-04-2009 23:07:
> [...]
>
> Belirtilen dizindeki istemediğimiz türde ikili dosyaları bulan bir betik
> yazmaya başladım. Bitince paylaşacağım.

Bu betik os.walk ile dizinleri geziyor. İstenilen türde ELF dosyasını
bulduktan sonra "ldd -u" çıktısını ayrıştırıyor. Ardından,
pisi.api.search_file() kullanarak paketleri buluyor. Betik ekte.

Sorunsuz olmadığını söyleyemem ama işe yarar.
2009 prealpha2 ile:
$ sudo python check.py /usr/lib
(....)
=== PiSi Search Result ===

(*) Package PolicyKit
(*) Package alsa-lib
(*) Package apache
(*) Package apr
(*) Package apr-util
(*) Package audit
(*) Package avahi
(*) Package cracklib
(*) Package curl
(*) Package cyrus-sasl
(*) Package db4
(*) Package dbus
(*) Package dbus-python
(*) Package fftw3
(*) Package file
(*) Package fontconfig
(*) Package gettext
(*) Package gmp
(*) Package gnutls
(*) Package libX11
(*) Package libXaw
(*) Package libXcomposite
(*) Package libXdamage
(*) Package libXext
(*) Package libXmu
(*) Package libXvMC
(*) Package libasyncns
(*) Package libdrm
(*) Package libpcre
(*) Package libssh2
(*) Package libusb
(*) Package libxcb
(*) Package libxkbui
(*) Package libxslt
(*) Package mod_dav_svn
(*) Package mysql-lib
(*) Package neon
(*) Package openldap-client
(*) Package pardus-python
(*) Package perl
(*) Package pypolkit
(*) Package python
(*) Package subversion
(*) Package tiff
(*) Package ttf2pt1
(*) Package unixODBC

/dev/null'a neden normal kullanıcı olarak erişimin kaldırıldığını
anlayamadım?